Saturday, December 15, 2018

तिम्राे उपक्रम (कविता २०७४)

भावनाहरु तरङ्गित भएका हाेइनन
तिमीले शान्त मनकाे तलाउमा ढुंगा हानेर हाे
भनेकाे नमान तिमी अनि म विलाप शुन्य हुन्छु
तरङ्ग त मायाकाे हुनुपर्ने तर घृणा मिसिएकाे पाएँ

लाज मानेकी किन लज्जावती झार झैं 
विष्मय मैले मानेकाे छैन प्रिय म त्यस्तै हुँ
तिमी पाे पृथक याैवनकाे मादकताले गर्दा 
म खाली हात अाएकाे मायाकाे याचना गर्न

देऊ या नदेऊ तिम्राे खुशी हाे माया
रुप छ बैंश छ घमण्ड छ तर म शुन्य हाे 
म सँग त केबल तिम्राे लागि मायालु मुटु छ 
अाँखाकाे भाव म पनि बुझ्छु प्रिय नसन्काउ ति

बालुवा गरम भएकाेले तलाउ सुकेकाे हैन
राप त तिम्राे उन्मादताकाे पराकाष्ठा हाे
परिधी पार गरेका छन तिम्रा नयन बाँणले
मन छेडिन तयार छ तर तिमी विभिषण नबनेसम्म

No comments:

Post a Comment

शक्तिहीन माया (कविता)

सागर किनारा लम्पसार परिरहेछ मायाका आधारहरु शक्तिविहीन भएका छन् केवल चरीले आवाज मात्र सुनाई दिन्छ तर चरी कहाँ छ कसैलाई थाहा छैन यस्तै-यस्तै भ...